Entreprenør bestilte firehjuls-trukken Renault Master efter test i forbindelse med et Åben Grusgrav-arrangement.

Entreprenør Michael Sørensen fra Fredensborg-virksomheden Dansk Beton Renovering var ikke i tvivl om, hvilken bil han skulle købe, da han havde besøgt Åben Grusgrav arrangementet i Kallerup Grusgrav ved Hedehusene i fjor.

Her prøvekørte han en Renault Master 4×4 under udfordrende forhold – i et område, hvor det mest er store grave maskiner og entreprenør-lastbiler, som færdes til dagligt.

Øget frihøjde gør forskellen

Men bilen klarede det mudrede underlag – takket været den 60 mm øgede frihøjde i 4×4 køretøjet.

Bilen, som Michael Sørensen har købt, er en 4×4 Renault Master 165 hk L3H2 kassevogn.

Michael Sørensen fra Dansk Beton Renovering har mange gange oplevet at køre fast ved kørsel på en byggeplads eller i en grusgrav.

Tager tid at sidde fast

Han kender derfor til, hvad det kan koste at blive trukket fri og den tid, der bruges på det. Det kan man nemmere undgå med den firehjuls-trukne Renault Master.

Bilen er opbygget af DKT Auto med reoler, arbejdsbelysning både ude og inde samt en sort/hvid dekoration, der er udtænkt af Outdoor Media A/S i samarbejde med Dansk Beton Renovering.

Den nye 4×4 Renault Master er den femte Renault Master i rækken hos Dansk Beton Renovering. Alle fem biler er leaset gennem Renault Trucks Financial Services A/S. Volvo Truck Center i Taastrup har stået for klargøring af bilen.

4×4 systemet i Renault Master er udviklet af tysk-østrigske Oberaigner.

 

Comments are closed.

Copyright © 2017 Varebilogtransport.dk