”Kan du åbne sodavand med en gravko eller montere køkkenskabe med karatespark,”

Det er blandt de ideer, som Citroën giver videre til landets håndværkere – men opfordrer dem til selv at optage en lille video på mellem 10 og 30 sekunder og ligge den på Citroëns facebook side. Man kan vinde 10.000 kroner til årets julefrokost.

Citroën har arbejdet på den nye kampagne i tre måneder – og har optaget tre sjove videoer til deres Facebook, som i den grad skal skille sig ud fra mængden af al anden varebilsannoncering.

Hylder håndværkerne
Citroën i Danmark hylder håndværkeren med denne kampagne, og ønsker at se og dele så mange smarte håndværkertricks som overhovedet muligt. Og når man ønsker sådan noget, skal man også gå forrest selv, og vise hvad man kan.  Derfor har man opfundet tre seje håndværkertricks. Håndværkerne skal så selv bedømme, om det er noget de kan matche eller endda overgå.

Allerede nu bliver kampagnen delt og liket i stor stil.

Spred budskabet
I hvert fald opfordrer bilimportøren alle til sprede det gode budskab på deres egne sociale medier – med opfordring til at deltage med eget bidrag – hvis man kan et sejt håndværkertrick.

Selv fabrikken i Frankrig er begejstret over den nye kampagne. Citroën Paris har gjort filmene og kampagnen til Best Practise Worldwide. Det er jo en flot anerkendelse.

Fakta: tilbud
Sammen med håndværkerkampagnen på facebook har Citroën fokus på deres varebiler, hvor man lige nu kan få en førstegangsydelse  på 9.995 kroner for alle modeller og månedlige leasingydelser på mellem 1.490- og 1.970 kroner. Desuden tilbyder man FreeDrive Serviceaftaler på fra 299 kroner om måneden over fem år og 75.000 km. Hertil kommer etableringsomkostninger på 3.945 kroner, som kan medfinansieres. Tilbuddet gælder resten af året – så længe lager haves, som det hedder.

Leave A Reply

Copyright © 2019 Varebilogtransport.dk