Det er ikke hver dag, at danske bilimportører bliver inviteret til deres fabrikker for at blive hædret for et godt stykke arbejde.

Men forleden var Brand & Sales Manager Renè Andersen fra Isuzu Danmark netop blevet inviteret over til den opgående sols rige for at modtage en stor pris fra selveste præsidenten fra Isuzu Motors Ltd., Masanori Katayama.

Han var på hovedkontoret i Tokyo for at modtage prisen for største vækst for markeder under 10.000 biler.

Et niche marked

Isuzu har forhandling i 122 lande verden over, og nu kan den danske importør altså bryste sig af, at være det land i verden, der havde den største vækst fra 2017-18 på markeder med mindre end 10.000 solgte enheder.

Det danske pick-up marked er et niche-marked, men når salget af Isuzu i Danmark er steget med 27 pct. fra 2017 til 2018, må det siges at være et flot resultat i betragtning af, at det generelle danske pick-up marked er stagneret i perioden.

Skræddersyede løsninger

Renè Andersen og Isuzu Danmark har fra begyndelsen forstået at markedsføre sig i afkroge af Danmark, hvor Renè Andersen stiller op til alt fra rigtige biludstillinger til hestemarkeder – for han sælger ikke bare pick-ups, men derimod skræddersyede løsninger, der er tilpasset den enkelte kundes ønsker.

Under motto’et ”Kan Du tænke det, så kan vi lave det”, har René og Isuzu Danmark specialiseret sig i ombygning af arbejdshesten Isuzu D-Max, så den bliver skræddersyet præcis til det formål og de arbejdsopgaver, den skal løse.

Copyright © 2019 Varebilogtransport.dk