(LYON)

Renaults elektriske Kangoo fås jo som chassis, så den franske opbygger Durisotti har så udviklet en varekasse til bilen – med skuffer.

Om de danske Renault-forhandlere lige kan skaffe én af de mange specialopygninger fra opbygger-virksomheder, der har kastet deres kærlighed på den elektriske Kangoo Z.E., er svært at sige.

Mange muligheder

Men besøgte man efterårets Solutrans-udstilling i Lyon, var der mange spændende muligheder på, hvordan man kan udnytte Renaults nye chassis-udgave.

Blandt andet virksomheden Durisotti, som viste en model med navnet T-Box, hvor opbygningen bestod af skuffer i hele bilens bredde. I alt seks kubikmeter varerum i den 1,85 meter brede, 1,37 meter høje og 2,40 meter lange opbygning.

Plads til en rullevogn

Den særlige Kangoo er en løsning på transport i fremtidens byer – også kaldet ”Last Mile” – hvor der kræves små elektriske køretøjer.

Durisotti har også sikret plads til en lille sammenklappelig rullevogn, så pakkerne kan fragtes frem til slutbrugeren – e-handels kunden eller den lille forretning.

Comments are closed.

Copyright © 2019 Varebilogtransport.dk