Som noget nyt tilbyder den danske Isuzu importør en forlænget udgave af pick-up modellen D-Max – alt sammen bygget herhjemme.

Det gør man for at udvide funktionaliteten i pick-up modellen D-Max.

Forlængelsen af en standard chassisramme er en lang proces med tests og afprøvninger inden endelig godkendelse hos Færdselsstyrelsen, men kunderne kan nu få fordel af muligheden for at forlænge ladet.

Øget anvendelse

”Formålet med en forlængelse af chassisrammen er primært, at det giver mulighed for at montere et længere lad på bilerne, og dermed øge anvendelsesmulighederne,” siger Brand & Sales Manager hos Isuzu Danmark, René Andersen.

Chassisrammen på Isuzu D-MAX kan forlænges med f.eks. 810 mm, hvilket giver mulighed for at forlænge ladet med 1.200 mm.

Men D-Max fås i udgaverne Extended Cab og Single Cab.  Så Extended Cab kan som nævnt blive forlænget med de maksimale 810 mm på chassisrammen. Det giver en lad længde på 3.000 mm – bredden er 1.950 mm. På en Single Cab kan længden på ladet endda forlænges til 3.500 mm – fordi førerhuset er kortere.

Forlængelse af selve chassisrammen inklusive syn koster 29.996 kroner plus moms. Herefter kan kunden forlænge bilens lad og få det specialproduceret efter et konkret behov. Det koster ekstra fra 19.996 kroner plus moms.

Fakta lang D-Max:
Standard ladlængderne kan forlænges med 1.200 cm. Det vil sige, at en Single Cab med en standard lad-længde på 2.300 mm kan forlænges op til 3.500 mm.

Extended Cab med et udgangspunkt på 1.800 mm kan forlænges op til 3.000 cm. Og ladet på en Double Cab på 1.500 mm kan forlænges op til 2.700 mm.

Pris forlængelse af chassisramme inklusive syn: 29.996 kroner plus moms. Forlænget lad koster desuden 19.996 kroner plus moms. Samlet 49.992 kroner plus moms – plus bilens normale pris.

Leave A Reply

Copyright © 2019 Varebilogtransport.dk