Rovsinggade i København er ved at udvikle sig til gaden for specialbutikker for biler.

Først åbnede Citroëns første butik for DS modeller tæt på Lyngbyvej – til oktober følger den første rene butik for Volkswagen modeller tæt på Tagensvej.

Butikken, som har til huse på Banevingen, hvor Michael Lassen Automobiler har sit bilhus alene med luksusbiler, får tre etager med VW produkter – en miniudgave af de to 42 meter høje biltårne i Autostadt i VW’s hjemby Wolfsburg, hvor biler står klar til udlevering til kunderne.
I den nye såkaldte ”flagship” shop vil man kunne finde alle VW produkter – fra UP til Crafter. Det bliver muligt at prøve bilerne, inden man bestemmer sig.

VW nummer et i Danmark
“Volkswagen er sprunget frem som det bedst sælgende bilmærke i Danmark. Det danske bilsalg boomer i disse år. Specielt er vi glade for Volkswagen, der er nu er det mest solgte bilmærke i Danmark, siger Rolf Hillers.

Alene i 2013 har Volkswagen således solgt 80,6 pct. flere biler end i samme periode sidste år, der ellers var et såkaldt stort bilår.

Flagship stores findes i mange europæiske storbyer – og gode eksempler er byer som Rom, Paris og Berlin.

Vigtigt at være i København
”Det er oplagt både for os og vores mange kunder at være mere tilstede i København og ikke mindst i forhold til, hvor de skal ind og ud af byen, så det er nemt og bekvemt både at se på ny bil samt hente og aflevere til service, siger Rolf Hillers, filialchef i Volkswagen København.

Den nye flagship store i København følger det internationale koncept for Volkswagens forretninger og er inspireret af nogle af de største Volkswagen-huse i verden. Det gælder bl.a. indretning, showroom og møblerne i det nye hus.
 
”Vi forsøger hele tiden at imødekomme vores kunder og hvad de har brug for.  Og det skal de fysiske rammer understøtte. Vi har udover vores stærke produkt, service og kundernes ønsker og loyalitet som topprioriteter, siger Rolf Hillers, der står i spidsen for den nye forretning.

Leave A Reply

Copyright © 2019 Varebilogtransport.dk