Stiholt Erhvervsbiler i Aalborg har netop vundet Iveco’s årlige Customer Excellence Challenge for region Norden.
Det er en konkurrence for de dygtigste på eftermarkedet på europæisk plan. 10 regioner dyster i konkurrencen.
Stiholt vandt først konkurrencen for 2023 – og efterfølgende har de ydermere deltaget i en konkurrence over to dage.
Til Madrid
De samlede vindere kåres i Madrid, så nu skal fem medarbejdere til Madrid, hvor Iveco arrangerer deres årlige Customer Excellence Challenge Award Show.
Det er de fem garvede Stiholt-medarbejdere Ulrik Buss, Aase Hansen, Mattias Lykke Jørgensen, Jesper Frederiksen og værkfører Rune Jensen, der har deltaget i CEC-konkurrencen tilbage i november.
De er alle ansat på Stiholts værksted og arbejder dagligt med kunden og problemløsning i centrum.
Høj score
Prisen tildeles på baggrund af en imponerende score på en række parametre, hvor Stiholts medarbejdere gennem hele 2023 har udvist særligt engagement og en enestående kvalitet i arbejdet.
Stiholt har scoret 940 point ud af 1.200 mulige for 2023.
”Vi vidste, at vi havde klaret os godt, og at vi nok havde vundet CEC-prisen for Norden, men at de fem konkurrencedeltagere nu skal til Madrid, det er da overvældende og meget spændende,” siger direktør for Stiholt Erhvervsbiler, Michael Gadekær.
Daglig indsats
Han understreger, at de fortjener al den hæder, de kan få.
”Det er i den grad udtryk for deres daglige dedikation og indsats,” siger Michael Gadekær.
Henrik Vangsfeldt, der er Customer & Product Support Manager hos Iveco, understreger, at Stiholt er velfortjente vindere i Norden.
Problemløsning
”Indsatsen i hele 2023 viser med al tydelighed, at Michael Gadekær og hans dedikerede team af medarbejdere arbejder målrettet for at opretholde de høje standarder, som virksomheden er kendt for,” siger Henrik Vangsfeldt.
Problemløsning var en af opgaverne i konkurrencen, hvor holdet i fællesskab skulle fjerndiagnosticere en lastbil. Derudover skulle de svare på en multiple choice-test.
En række kriterier
Det er Iveco Group, der står bag CEC eller Customer Excellence Challenge.
Resultatet af CEC beror på, at eftermarkedet i gennem hele 2023 er blevet målt på og bedømt ud fra en række kriterier.
De dækker bl.a., hvor gode de er til at få biler ind, kampagner, service og træning.